Ako nakupovať

Potrebujete poradiť s nákupom v Little Shoes? Nižše najdete nejčastejšie otázky zákazníkov vrátane odpovedí, prípadne sa na nás neváhajte obrátiť s konkrétnou otázkou.

S akou oblasťou vám môžeme pomôcť?

Orientácia na e-shope

Ako nájdem ten správny tovar?

Primárne delíme topánky na detské (veľkosti 16-36), dámske a pánske (veľkosti 37-47), prípadne doplnky. V týchto kategóriách nájdete ďalšie podkategórie, alebo môžete skúsiť filtrovať produkty podľa parametrov (veľkosť, typ topánky, výrobca apod.). Vyberať môžete tiež rovno určitú značku, alebo skúsiť vyhľadať konkrétne topánky cez vyhľadávanie.

Kto mi poradí s výberom?

Od toho sme tu v prvom rade my, takže sa nás neváhajte opýtať. Využiť môžete tunajší chat, e-mail, telefón, osobnú návštevu na prodejni, ale i sociálne siete.

Pokiaľ ste u nás prvýkrát, odporúčame článok Prvý nákup barefoot topánok, prípadne Ako vybrať topánky? Ďalšie informácie o barefoot obuvi nájdete v sekcii O barefoot, ktorej súčasťou je i naša vzdelávacia Barefoot Akadémia.

Ako pridám topánky do košíka?

Najprv je potrebné v detaile daného produktu vybrať požadovanú veľkosť a potom už požadovaný počet kusov tlačidlom Pridať do košíka ľahko vložíte.

Aké spôsoby platby ponúkate?

Na prodejni je možné okrem hotovosti platiť i kartou, na e-shope poskytujeme širokú škálu štandardných platobných možností, ktorých ponuka sa môže líšiť podľa zvoleného dopravcu a krajiny doručenia. Preto je nejlepšie to overiť v sekcii Doprava & platba.

Do akých krajín zasielate?

E-shop Little Shoes.sk slúži primárne pre Slovenskú republiku. Pre Českú republiku máme Little Shoes.cz a pre ostatné štáty provozujeme v angličtině i němčině e-shop Footic. Napriek tomu i z Little Shoes môžete nakúpiť do vybraných krajín EU, ich kompletný zoznam nájdete na stránke Doprava & platba. Krajiny mimo EU (Veľká Británia, Švajčiarsko, Nórsko aj.) bohužiaľ nepokrývame.

Ako dokončím objednávku?

V košíku vyberete Pokračovať, zvolíte krajinu doručenia, spôsob dopravy a platby, opäť kliknete na Pokračovať. Ďalej zadáte osobné údaje a fakturačnú adresu, voliteľne sa môžete i rovno zaregistrovať, aby ste mohli v budúcnosti čerpať výhody vernostného programu. Nakoniec všetko skontrolujete a potvrdíte tlačidlom Odoslať objednávku.

Nepodarilo sa mi zrealizovať platbu…

Pokiaľ ste potvrdili objednávku, mal by vám dôjsť e-mail, v ktorom nájdete eště 30 minút platný kód na zaplatenie, keby sa to nepodarilo na prvýkrát. Keby ste túto lehotu nestihli, súčasťou e-mailu sú aj inštrukcie, ako zaplatiť platobným prevodom.

V akom stave je moja objednávka?

O všetkých zmenách od potvrdenia objednávky a platby cez odoslanie zásielky až po jej doručenie ste informovaní automatickými e-mailami na uvedenú adresu. Pokiaľ vám nič neprišlo, skúste skontrolovať zložku Spam, prípadne sa ozvite na našu zákaznícku linku a my pre vás stav objednávky radi preveríme.

Is it possible to shop in English or German (Deutsch)?

Yes, try our footic.com or footic.de.

Dostupnosť tovaru a jeho dodanie

Predávate iba barefoot topánky?

Snažíme sa ponúkať čo najširší barefoot sortiment. Naša ponuka zahŕňa 100% barefoot obuv, kompromisné topánky, ktoré napĺňajú len niektoré barefoot požiadavky, ale aj doplnky všetkého druhu, teda nemožno tvrdiť, že by sme predávali iba barefoot topánky, hoci väčšinovo áno.

Sú všetky položky skladom?

Na našom e-shope by mali figurovať iba položky, ktoré skutočne máme v daných veľkostiach skladom a pripravené na odoslanie.

V ojedinelých prípadoch sa môže stať, napríklad technickou chybou stavu skladu, že objednáte niečo, čo sa reálne na sklade už nevyskytuje. V takom prípade vás obratom kontaktujeme a skúsime spoločne nájsť najvhodnejšiu možnú náhradu.

Garantujete dodanie do 48 h?

Pokiaľ v pracovné dni objednáte do 10:00, mali by sme stihnúť všetko zabaliť a odovzdať dopravcovi ešte v ten deň, takže by na druhý deň mal doručovať k vám. Dávame si záležať na tom, aby sme túto lehotu dodržiavali aj v období najväčšej sezóny, pri drvivej väčšine zásielok sa nám to darí.

Napriek tomu sme iba ľudia a vo výnimočných prípadoch či pri technických komplikáciách sa môže stať, že vám tovar dorazí neskôr. Pre hladký priebeh preto odporúčame realizovať objednávku s dostatočným časovým predstihom.

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ nie, osobný odber na podnikovej predajni umožňujeme iba pri objednaní z českej verzie e-shopu.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Môžem zakúpený tovar vrátiť?

Áno, čokoľvek vám nevyhovuje môžete do 3 týždňov od prevzatia v pôvodnom stave poslať späť, či už ide o celú zásielku alebo v prípade nákupu viacerých položiek o jej časť. My vám následne vystavíme dobropis a zodpovedajúcu sumu pošleme späť na účet.

Ako vrátiť tovar, ktorý nechcem?

Kompletné inštrukcie nájdete na stránke Vrátenie tovaru.

Čo stojí vrátenie tovaru?

To záleží na spôsobe dopravy, ktorý si vyberiete. Keď využijete štandardný variant vrátenia Zásielkovnou, tak vás to vyjde na 2,90 € (podanie v SR), môžete si vybrať aj iného dopravcu alebo k nám zaniesť balíček osobne, ak máte práve cestu okolo našej predajne či skladu.

V prípade, že vaša objednávka prekročila hranicu pre „dopravu zadarmo“, ale po vrátení časti tovaru klesne finálna hodnota objednávky pod 2 500 Kč, bude cena dopravy navyše započítaná pri dobropise vráteného tovaru.

Je možné tovar vymeniť?

Výmenu formou veľkosť za veľkosť, alebo topánok za iné zodpovedajúce hodnoty nám bohužiaľ systém neumožňuje. Pokiaľ chcete tovar do 21 dní vymeniť, štandardnou cestou vráťte pôvodnú zásielku a objednajte cez e-shop novú.

Môžem chybný tovar reklamovať?

V záručnej dobe máte samozrejme nárok na oprávnenú reklamáciu. Odporúčame tovar starostlivo skontrolovať pred jeho prvým používaním, aby ste predišli prípadným nespokojnostiam neskôr. Podobne topánky reklamujte ihneď po odhalení závady, pretože by ich ďalšie užívanie mohlo viesť k prehĺbeniu problému.

Ako reklamovať tovar?

Kompletné inštrukcie nájdete na stránke Reklamácia.

Reklamovaný tovar nám pokiaľ možno posielajte riadne vyčistený a bez ďalších nečistôt. Rovnako prosíme o trpezlivosť, oprava vady môže zabrať potrebný čas na jej kompletné odstránenie.

Vydrží obuv funkčnú po celú dobu záručnej lehoty?

Životnosť obuvi sa odvíja od spôsobu a intenzity používania. Napriek tomu, že je väčšina ponúkaných topánok vyrobená z kvalitných materiálov, pri vysokej záťaži, nesprávnom používaní či nedostatočnej starostlivosti sa môžu rýchlejšie opotrebovať.

Zľavy a ďalšie výhody

Čo mám robiť, keď mi nefunguje zľavový kód?

Máte zľavový kód a nezapočítava vám po zadaní zľavu? Odporúčame nasledujúce kroky:

  1. Skontrolujte, či máte kód napísaný správne a uplatňujete ho na topánky správnej značky.

  2. Overte, či vybrané topánky nie sú v zľave samé o sebe, na už zľavnený tovar sa väčšinou akcia nevzťahuje.

  3. Ak vám vyskakuje hláška o vypršaní platnosti, uistite sa, či ste nezmeškali lehotu na uplatnenie kódu. Obdobne nejde zadávať jednorazový kód opakovane ani viac zľavových kódov naraz.

  4. Pokiaľ si ste istí, že máte všetko vyššie popísané správne a napriek tomu kód nefunguje, neváhajte nás kontaktovať na zákazníckej linke, prípadne uveďte do poznámky pri objednávke svoj problém s nefungujúcim kódom a my sa pokúsime technickú chybu opraviť či vám zľavu, na ktorú máte nárok, pripíšeme ručne.

Kde získam bonusové zľavové kódy?

V rámci vernostného programu všetkých registrovaných zákazníkov pravidelne odmeňujeme zľavovými kódmi na vybrané značky a to až do výšky 30%. Ide o unikátne kódy, ktoré verní zákazníci nájdu po prihlásení v klientskom centre v sekcii Moje vernostné zľavy a nemožno ich získať iným spôsobom.

Nezávisle na vernosti je možné nárazovo získať zľavové kódy odoberaním nášho newslettera, sledovaním našich sociálnych sietí, poprípade u externých partnerov, s ktorými spolupracujeme.

Ako získam plošné fixné zľavy?

Na vernostnú zľavu vo výške 2 % na celý nákup majú nárok všetci registrovaní zákazníci, stačí sa na našom e-shope registrovať.

Na vernostnú zľavu vo výške 4% na celý nákup majú nárok tí registrovaní zákazníci, ktorí na našom e-shope za uplynulých 12 mesiacov nakúpili tovar aspoň v hodnote 500 €.

Na vernostnú zľavu vo výške 6 % na celý nákup majú nárok tí registrovaní zákazníci, ktorí na našom e-shope za uplynulých 12 mesiacov nakúpili tovar aspoň v hodnote 1 000 €.

Kde môžem uviesť zľavové kódy?

Bonusové zľavové kupóny zadávate do príslušného políčka v nákupnom košíku. Plošné fixné zľavy sú registrovaným zákazníkom, ktorí na ne majú nárok, pripísané automaticky pri nákupe cez ich užívateľský účet.

Zľavy sa týkajú výhradne nákupov cez e-shop. Pokiaľ chcete využiť zľavu v našej kamennej predajni, museli by ste sa dohovoriť s obsluhou, na mieste online prihlásiť, realizovať objednávku na vybranú obuv cez e-shop a topánky rovno zaplatiť a odniesť.

Ponúkate aj darčekové poukazy?

Áno, vouchery nájdete v samostatnej kategórii v rámci Doplnkov a môžu poslúžiť ako skvelý darček pre vašich blízkych.

Partneri a spolupráca

Sme výrobca/dovozca, môžete predávať aj našu značku?

Našim zákazníkom sa snažíme prinášať to najlepšie, takže sa radi pozrieme, čo ponúkate a uvidíme, či to zapadá do nášho portfólia. Pokiaľ máte už teraz nejaké podklady na zaslanie, využite prosím adresu klara@littleshoes.cz, prípadne si radi dohodneme schôdzku, na ktorej by ste nám svoje výrobky predstavili osobne.

Venujem sa affiliate marketingu, môžem sa u vás zapojiť?

Áno, detailnejšie informácie ohľadom možnosti získať provízie z propagácie našej značky nájdete v sekcii Affiliate program,zatiaľ ponúkame iba zapojenie cez systém eHUB.

Som influencer, dáte mi zľavu/topánky zadarmo?

Určite sa nám ozvite, pokojne na sociálnych sieťach, a keď nám bude vzájomná spolupráca dávať zmysel, radi sa dohovoríme na konkrétnom variante tak, aby všetkým prinášala úžitok.

Využili by ste moje služby ako odborníka (fyzioterapeut, podológ a pod.)?

Rozhodne sme otvorení všetkým formám možného prepojenia so špecialistami, takže poprosíme o kontakt a radi sa s vami na úvodnej schôdzke/videohovore pobavíme o tom, ako si môžeme navzájom pomôcť.

Ako vám môžem pomôcť?

Ďakujeme za ochotu, poteší nás celý rad drobností: Už len samotné pozitívne zmienky priateľom; srdečné recenzie; sledovanie, označovanie a zdieľanie na sociálnych sieťach; avšak najviac nás teší, keď sa k nám radi a pravidelne vraciate pre topánky nielen pre seba, ale celú vašu rodinu. Ďakujeme!