Vrátenie tovaru a reklamácia

Čo vám nevyhovuje, pošlite nám do 3 týždňov od prevzatia späť. Máme pre Vás lacný a rýchly spôsob vrátenia, využite formulár nižšie. Tovar k nám príde za 4-5 dní, peniaze späť na účte potom budete mať do cca 14 dní.

  • Zvoľte vrátenie cez Packeta SK
    • Po vyplnení formulára obdržíte vygenerovaný štítok pre spätné zaslanie
    • Alebo môžete na pobočke Packeta SK uviesť kód pre spätnú zásielku 94029095 - v tom prípade je nutné do zásielky vložiť Vaše kontaktné údaje
    • Na mieste nič neplatíte, my vám z peňazí za vrátený tovar odčítame 2,99 € (v prípade podania v SR)
    • Odoslať balík touto cestou môžete aj keď k vám putoval iným prepravcom
  • Chcete si dopravu späť zaistiť sami
    • V tom prípade sa Vám štítok generovať nebude a náklady na zaslanie späť hradíte sami podľa platného cenníka Vami vybraného dopravcu

Tovar prosím zašlite nenosený, nepoškodený, neznečistený a v pôvodnej krabici/obale (ceduľky pošlite tiež späť, nevadí, keď ich kvôli skúšaniu odstrihnete).

Škatuľu od topánok prosím nepoužívajte ako obal pre zaslanie a nepolepujte či nepopisujte ho štítkami, adresou a pod., ďakujeme :-).

V prípade, že ste uskutočnili objednávku s dopravou zadarmo, ale po vrátení časti tovaru klesne hodnota objednávky pod 2 500 Kč, bude cena dopravy započítaná pri dobropisovaní vráteného tovaru. Veríme, že tento krok je vzhľadom na súvisiace náklady pochopiteľný a my tak budeme mať možnosť toto zvýhodnenie aj naďalej udržať, ďakujeme!

 

Reklamácie

Pre reklamovanie poškodeného tovaru prosím vyplňte Reklamačný formulár 2022

Pred odoslaním reklamácie prosím ešte zvážte, či je oprávnená. Životnosť obuvi je daná spôsobom a intenzitou používania – pri nesprávnom či intenzívnom používaní dôjde k jej opotrebovaniu oveľa skôr ako za 24 mesiacov bez toho, aby tým vzniklo právo z chybného plnenia. Najčastejšie dôvody neopodstatnených reklamácií sú:

  • Tovar bol používaný na nevhodný účel (napr. na jazdu na odrážadle, vychádzková obuv na šport, interiérová obuv vonku a pod.)
  • Vada bola na tovare v čase prevzatia a napriek tomu bol tovar používaný – odlišnosť veľkosti ľavej a pravej topánky, krivé šitie, nerovnosti na podrážke a pod.
  • Vada vznikla mechanickým opotrebením (odretý až predrený materiál trením o tvrdý a hrubý povrch)
  • Jedná sa o nevhodne zvolenú obuv (topánky tlačia, vyzúvajú sa, nesedia na nohe…)
  • Vada nebola reklamovaná v okamihu jej vzniku a tovar bol aj po jej vzniku ďalej používaný a odovzdaný na reklamáciu až pri rozsiahlom poškodení – napr. diera v podrážke, výrazné rozlepenie topánky a pod.) a celkovo vynosenej obuvi.
  • Vada je spôsobená nesprávnym užívaním (odieraním, ošúchaním, premočením), skladovaním vo vlhku, nesprávnou údržbou – absencia pravidelnej impregnácie a krémovania, praním, nevhodným čistením, aplikáciou čistiacich prostriedkov ovplyvňujúcich farebnú stálosť, sušením sálavým teplom, v sušičke či fénom, vystavovaním slnku, zásahom kupujúceho-spotrebiteľa či mechanickým poškodením